NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, June 9, 2010

kecapetan ~ kebosanan jugak ~

olrite. hari nie blaja kete. 2jam rasa macam sepuluh jam. bukan berlagak pandai. tp bosan. hehe. walaupun aku nie nak main tekan2 myk clutch sume mcm haram jer. susah la since aku tak rasa pape pun. kaki aku ala2 kebal dol. tekan punye tekan tak jadik ape. yang jadi keta gegar2 dan mati. huhuhu. boleh kire berapa kali aku restart keta tu. hehe. tp takpela demi sebuah kertas yg bernama P. alahai. main bukit punyer laa berbukit. ntah paper jer. nie tetibe rase nk jadik jpj pulak. nak buat scheme baru untuk lesen neh. jalan rata jer. hehe. minggu depan pergi shah alam lak. yg paling penting esok 10june da. result bakalan dikeluarkan. ahaks. dah buat pe yg patut. redha jerla kan. usehe ciput, maybe dapat la sejemput kan. :) . skrg rasa rindu kat leslie. sebab dia komen post aku tadik. hahaa. baru teringat ada kawan nama leslie. kalau result kuar mlm nie, kalau trok, mesti takleh fokus bawak kete esok. tp kalau tak kuar mesti tak fokus gak nak bawa kete esok. aiyaaa. best dgr cerita kawan2 sogok jpj untuk dapat lesen. teringin buat macam tu. nanti di dunia nyata tak bawak da kete manual neh. since kat umah nie ader sebijik jer kereta yang wujud iaitu kereta automatik. kereta sewa skrg pun da byk auto kan. so tiada lagik masalah. :) .
p/s : can we have men to men talk ? jgn ko nak pakat redah jer sembur aku tanpa usul periksa. matang la sket weyh. btw i da tak rindu dia dah. hehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...