NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, December 28, 2010

SISA SISA TERAKHIR DI RUMAH PART 1

Sekarang buat entri berkaitan hari hari terkahir di rumahku syurgaku.. so mood harus baik.. perlakuan kena tip top.. kena cover jer perangai.. orang kata , kalau banduan, bila dia berkelakuan baik, dia dapat parole kan untuk kuar penjara.. same gak macam aku.. kalau berkelakuan baik, nanti dapat bonus duit poket lebih.. kalau lah kan.. so 2 minggu yang terakhir ni, aku dah mula take over kerja mak ayah aku seperti hantar adik2 pergi tuisyen. Pegi beli barang2 jualan. Pergi kutip jualan dekat kedai kedai. Pergi hantar mami balik rumah. Dan sebagainya. So ibu ku relaks lah sket kan..

Tapi sebenarnya bukan aku nak sangat pergi beli barang tu sumer.. aku pergi sebab boleh pergi melencong.. biase lah.. on the way nak pergi amek kueh tu, singgah pantai dulu.. makan makan.. hehe.. banyak lah jugak kan kerja lain.. sebab tu sekarang jarang sket update.. sehari dalam 3 entri je.. tapi takpe, korang sayang blog aku kan?? Dating lah selalu eh.. bace post2 yang lepas pun best best.. sementara tu, klik klik lah apa yang patut.. hehe.. aku kan nak gak rasa update, apa aku makan hari ni, baju aku warna apa, macam Hanis Zalikha kan.. tapi aku tau korang tak kesah pun.. isk3.. kalau Hanis tu, dia sebut makan roti pun korang excited nak baca.. tapi aku tulis, for sure korang cepat cepat pangkah X dekat atas skrin ni kan.. isk3 sampai hati diskriminasi kan aku.. hehe..

Baru dapat emel dari Nuffnang, Berjaya dapat tickets free untuk citer season of the witch jadah tu kan.. korang mesti tak heran kan? Since korang mmg selalu dapat.. ni first time aku.. so macam HAPPY lah jugak walaupun aku tahu bukan aku sorang je yang dapat.. ade 75 org kot yang bertuah.. hehe..  so kena pergi lah nanti.. 5 januari kan.. :D .. dan kalau lah aku buat contest siapa yang bertuah dapat kuar dengan aku, mesti takde org nak join dan takde org nak kesah pun.. tapi kalau Redmommy buat, semua org nak pergi.. isk3 sekali lagi aku didiskriminasikan.. haha.. jangan bimbang eh.. nanti aku dah top mcm Redmommy, aku tanak bagi korang jumpa aku.. haha.. takde2 aku gurau je.

Hari nie aku baru dapat tukar kad Atm aku yang rosak.. aku tak excited pun.. sebab dalam akaun ada rm5 je.. isk3 sedih sekali lagi.. so kad baru ke kad lame ke, same je.. tak efek hidup aku pun.. korang tau mase aku update status ni, aku menangis bagai nak rak, mengenang nasib hidup.. aku nak je pergi merajuk bawak diri.. pegi masuk batu belah batu bertangkub tu. Kesian tak?? Kalau kesian, cepat suruh aku kongsi apa aku makan hari nie.. hehehe.. 

4 comments:

mizz_aainaa said...

waaahh.. tiket free..
nak jugakk..
hehe

SyedMuzzamir said...

hah. masuk lah pertandingan nuffnang tu. senang je. heh

mizz_aainaa said...

errkk.. ada eh..
huhu..
nampak sangat tak pernah nak godek nuffnag..

SyedMuzzamir said...

haha. ader. saya pun tengok darik blog org lain. heeehee. skrg tengah offer cerita faster. try lah usha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...