NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 31, 2011

XXL : BUKAN PILIHAN .. KALAU XXXXXXXXXXXXL ? HAISH ...

Menarik tajuk wanita hari ini today . ada tengok ?  XXL : BUKAN PILIHAN . amboi tajuk .. kalau XXL bukan pilihan , XXXXXXXXXXL macam aku ni macam mana .. oh tu untuk perempuan je .. lelaki lain, makin besar body melambangkan besar poket die . harap harap nya macam tu lah kan .. tapi tajuk tu macam menarik , so aku tengok jugak .. ada lah jemput kan dua orang .. sorang pelakon komedi .. sorang lagi penjual baju plus size dekat blog . aku lupa lak nak catit blog dia .. kalau tak , boleh promote jugak ..

Tapi kenapa jadi issue eh benda ni ?? salah ke plus size ? kesian dorang nak beli baju susah ? asal ko rasa susah . dia suruh ko pegi beli ke . atau dia guna duit ko ? atau dia suruh ko jahit baju dia ? tak kan . so apa masalah nya . takde , aku cuma rasa sangat typical if nak tengok tengok orang yang bersaiz istimewa nie . bukan aku emo okay . aku tahu orang tengok aku orang terpegun . sebab ? takyah sebut lah korang tau kan .. nak tau jugak ? takyah lah malu lah .. takpe ke ?? okay lah aku bgtau .. sebab tembam tembam pun comel .. auwww comel kan .. haha .. 

Banyak keistimewaan orang yang size istimewa tau . pertama , kalau pergi tengok wayang , tak perlu nak pakai sweater ke ape . boleh bogel kot dalam wayang . kalau pergi main salji , tak perlu nak pakai coat . pakai baju biasa je . siap boleh guling guling dalam salji relaks je . lagi ? kalau duduk dalam kereta , seat tepi pemandu akan di-reserve untuk anda . selesa kan ? kalau duduk dalam bus , seat yang untuk dua orang boleh duduk sorang sebab orang taknak duduk tepi takut tak muat . kesah kan pasal orang . asal kita duduk selesa . haish . makan dapat special treatment . kalau ada event apa apa , orang akan bagi anda special treatment sebab takut anda tak puas hati makan .

Banyak dah kot aku list down kan kelebihan benda benda ni . orang yang size sebegini juga mudah nak Nampak comel dan cute . tak perlu nak buat buat cute . tengok cara berjalan pun dah rasa comel . belum lagi tengok cara tidur . aku tak kesah orang nak kata aku gemuk pun . asal kan aku bahagia . aku ni takde penyakit lagi . Alhamdulillah lah . tapi yang tak best nya , kalau jalan jauh sket , rasa letih . tapi tak pe . bukan hari hari jalan jauh kan . kalau hari hari jalan jauh , mesti dah kurus . hehe .


 tak ke hensem tu ?

 comel kan ? sampai tak nampak orang 
kat belakang tu .. orang tu 
terlampau kecil .. 
bukan aku makan space ..

8 comments:

Yaya Ijat said...

yg dalam wanita hari ini tadi ke?
lau yang jual baju kat blog dlm wanita hari ini tadi, nama dia jessabella...
ni link blog dia..
http://jessabellapluzsizestealz.blogspot.com/

Yaya Ijat said...

yg dalam wanita hari ini tadi ke?
lau yang jual baju kat blog dlm wanita hari ini tadi, nama dia jessabella...
ni link blog dia..
http://jessabellapluzsizestealz.blogspot.com/

athirah ahmad said...

best entry ni.
btw. saiz bkn penting.
yg pntg hati.
btl x?
hehe suka ya cara kamu yg sporting.

Ayuni said...

hm, yg penting ati...

deeya_89 said...

chubby ke keding ke ...
most important at all..
is sihat...
same jugak cam org kaye...
kalo poket tebal...
uma besa gedabak...
tp skt...
sume tu x gune...

ALIA SHUHAIMI said...

Alia tak kisah act gemuk kurus ni.
cme the main pointnya sihat.:)

SyedMuzzamir said...

suraya : thank you for the info eh .. betul lah tu .. jessabella .. hehe

miss lanza : thank you .. =D ..

ayuni : setuju . ni muka cantik , perangai macam hantu tak guna gak ..

diya & alia : aa.. orang kurus tak semestinya takde penyakit. kan kan :?

Zalina Hassan Zamri said...

ramai yg kata sain bkn penting yg penting hati tp hakikat sbnr???

yg benar,
sy yg xl :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...