NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, April 16, 2011

BUFFERED EARNING

selamat pagi . baru check nuffnang .
sebab nak tengok berapa traffic .
so tengok apa aku ada . yes .
aku dapat Buffered Earning  lagi .
Alhamdulillah . rasa macam nak siap siap
terus pegi pejabat Nuffnang
nak pergi peluk peluk akak Nuffnang
nak peluk abang Nuffnang buat apa .
haha . tapi takpe boleh salam ketat ketat
dengan si abang abang Nuffnang .
BE baru aku yang ADIDAS dengan HP Printer
so apa lagi , pergi usha apa kes dengan 
BE TU okay . cara nak usha mudah .
klik je . heee . tapi betul lah
BE ni macam tau tau je aku nak printer
sekarang ni , tapi aku cam usha , macam
mahal jugak . heee tapi takpe 
kita belek akaun balik lah 
kot kot boleh grab satu 
printer HP .. 
APA APA PUN ,
TQ SO MUCH NUFFNANG

1 comment:

Jack said...

Tahniah ye..aku bru sikit je..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...