NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, April 23, 2011

JEALOUSY

JEALOUSY WONT MAKE YOU FEEL ANY BETTER .

macam biasa , dah kata belum pukul3 lagi , memang ada lah update satu entri kan . sekarang jam 2.46am ada 14 minit lagi sebelum aku tidur . hmmm . dah setengah jam duduk golek golek pusing pusing macam orang hilang anak , heee . teruk punya perangai . buat apa nak dengki tengok orang study ? i mean its a good sign lah kalau kita jeles tengok orang study . but apa tindakan kita ? nothing kan . sekadar jeles , buat muka , buat mulut muncung , then habis . so apa benefit dapat ? telur ayam . manusia ni berbeza capacity dia . ada orang boleh baca satu pagi full with text dalam 5 minit dan faham . ada orang kena tiga empat kali baca , tu pun tak pasti faham ke tak . so tak boleh lah nak jeles tanpa usul periksa . membazir perasaan jeles je . simpan lah lagi bagus .

i dont like competition . and i must say , i hate my competitors . dan aku sedar jugak kenapa aku masuk UiTM . kalau aku masuk UM , confirm tak sampai setengah bulan , quit . tak tahan kena compete dengan orang india , orang cina . apa boleh buat dah diri aku macam ni kan . but do not simply say i am not even try to fix it up . in fact , i am still trying . ingat senang ke nak ubah perangai diri sendiri yang dah sebati kaw kaw dalam diri kita . susah wa cakap lu . sebagai contoh , korang biasa gigit kuku bila takde kerja . sampai kadang kadang kaki naik ke atas , duk kusyuk gigit kuku kaki . hmm . senang ke nak buang tabiat tu ? susah . aku dah try , eh aku takde la sampai gigit kuku kaki okay . kuku tangan cukupp . tu pun dah letih dah . 

kelebihan ? takyah pergi spa nak buat pedicure manicure . guna gigi pun boleh . kesan buruk adalah kuku jadi hitam , dan kalau kurang kreatif , akan nampak macam garis bergerigis dekat situ . huahaha . aku pun next paper hari isnin , then hari khamis . MATI . =_= . tak boleh ubah dah jadual tu , tapi lepas hari khamis tu relaks seminggu baru sambung lagi . yang tu baru best . relaks sikit . belajar pun tenang je . pernah ke aku belajar dengan tenang ? tak pun . sebab otak ni banyak sangat duk fikir benda benda luar . hahaha . so aku rasa sekarang dah boleh ucap good nite dah . good nite readers .

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...