NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, May 18, 2011

BULI TIZ ZAQYAH







selamat pagi . hari ni blog di banjiri dengan tweet aku . sorry lah . sebab korang tak follow aku dekat twitter , so aku tolong letak dan tampal di sini . sampai hati tiz seksa batin ku . wooo aku ni pun sengal ubi . pergi mention dia nape . kang tak pasal takleh tengok Nur Kasih sebab dia tak reply . yang penting , ada orang reply tweet aku , dia cabar aku tak tengok Nur Kasih . hee mesti lah . tengok muka ah beb . aku cakap , aku buat . blurp . frust . jangan ada yang baik hati , bagi link review nur kasih ah nanti . biar macam tu je . kang nanti aku download kalau aku nak . tapi buat sementara waktu , jangan kacau emosi aku dengan nur kasih . isk isk isk . 

tiz buli aku . ibu , tiz buli amer . isk isk isk . cakap pasal buli kan . aku baru tengok video budak cina kena buli . Omg . seriously aku tersentuh . tinggal 5 saat lagi air mata nak mengalir . nasib baik video tu habis lu , kalau tak , tak pasal , aku menangis hiba . tapi betul , kalau korang tengok , aku rasa confirm meleleh . lagi sedih dari tengok nur kasih . hehe anti betul aku dengan nur kasih ni . even kan kalau tengok muka budak cina tu je , dah sayu . apatah lagi tengok dia menangis , kena pukul , rambut kena gunting , kurang ajar betul pembuli tu . bodoh . kalau aku jadi mak ayah budak tu , seriously aku buat laporan . biar budak budak tu masuk sekolah Henry Gurner . dan aku nak panggil mak bapak budak tu , suruh buat public canning . dah lah budak yang kena buli ni OKU . tak kesian ke ?? confirm trauma .. hmmmm .. kepada yang tak tengok lagi , boleh klik link kat bawah ni eh .. 








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...