NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, May 30, 2011

RINDU BAU BEKAS ISTERI - LU KONGSI LU MATI

PERINGATAN : ENTRI INI HANYA SESUAI DI BACA UNTUK GOLONGAN DEWASA DAN KANAK-KANAK DENGAN PANTAUAN IBU BAPA DAN KELUARGA .

AMBIK , Siap dengan peringatan tu aku bagi . bukan apa . aku baca tajuk entri aku ni pun , aku geli geleman . okay tipu  , takde la geli . tapi aku rasa macam "Euwww" . tak perlu kot guna benda alah ni nak jadikan tajuk entri . tapi aku letak jugak . walaupun tak sesuai untuk semua lapisan umur . tu yang aku duk bagi warning awal awal . taknak bagi ade yang terkejut . ekhem ekhem . woo , ni bukan blog 18thn ke atas , yang duk cerita pasal benda dalam selimut okay . tajuk je tu . cerita nya takde lah mendalam sangat sangat sampai boleh kena censored kan . actually ni header berita dalam Harian Metro . page depan lagi . tapi bukan isteri , dia tulis suami . tapi aku tukar sikit . sebab ni buka Harian Metro , ni blog aku . 


sangat kelakar okay . janda gila talak . jarang aku dengar janda yang gila talak . suami gila talak selalu lah dengar kan . tapi tu la zaman sekarang ni makin canggih . apa yang lelaki boleh buat , semua perempuan nak buat jugak . kalau lelaki nak panjat pokok , dia nak panjat jugak . kalau lelaki nak main dengan perempuan , dia nak main jugak . last last jadi lesbo . opss . aku tak berapa gemar istilah " woman can do if man can do " . ape lah . mengarut je . FINE , memang lah tak mustahil . tapi itulah . malas aku nak fikir . haha . apa apa je lah . buat lah apa korang nak buat , asal bahagia . 


tajuk entri pun dah panjang berjelar kan . takkan ciput je isi . sejak dua menjak ni , aku dihimpit dengan masa yang mencemburui aku kan . so memang tak sempat nak update banyak banyak . so aku simpulkan dua cerita dalam satu entri . semalam aku tambah usage broadband 5g bersamaan rm50 . semata mata aku nak download cerita . haha . semangat wei . yela kat dungun ni taktau nak share cerita dengan sape . so bulan ni bil broadband aku bersamaan rm115 . mati lah aku nak bayar . mana nak paw duit . so aku download jugak cerita yang kutip 7juta ni . dan hasilnya ? MENGECEWAKAN . tak tau apa benda cerita ni . dah takde isi dah cerita ni . lariskan cerita dengan gunakan Bintang Popular , si Sam ni . serious , nak kata kelakar ? tak kelakar  , setakat cakap Kelantan je pun . baik tengok cerita Budak Kelantan tu . lagi sedap . so aku simpulkan dekat sini MEMBAZIR 350mb aku download cerita ni , kepada siapa siapa yang nak download , dipersilakan dan aku harap korang menyesal jugak . haha . mana aku download ? ni haa link dia . KLIK SINI 


2 comments:

s.y.a.r.q said...

adeh.wat malu je mintak kain pelekat bekas laki.adesss...

kak gojes said...

gilossss..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...