NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, July 31, 2011

PUTUS TERPAKSA - Khairul Fahmi vs Jimmy




Akhirnya .. Selesai lah segala kekusutan kan .. Front page Harian Metro hari tu .. layang layang sudah terputus tali nya .. nak buat macam mana .. dah takde jodoh lah tu .. tu gambar konon konon skandal apek kan .. apek cakap memang diorang rapat tapi bukan awek okay .. baru belasan tahun .. satu kampung lagi .. apek cakap kan banyak gambar gambar pompuan yang dikaitkan dengan dia dekat internet , sampai ada yang dia tak kenal .. ahaaa itu lagi kelakar .. ada gak eh orang nak publisiti murahan .. kalau aku tau , aku letak gambar aku pakai tudung , claim diri aku awek ape , Kekaki Runcing .. hehe .. tapi itu laa .. tak tau nak kata betul ke tidak .. kalau takde angin , takkan pokok bergoyang .. tengok cam Memey dengan Norman Hakim tu .. duk deny deny .. last sekali betul diorang bercinta ..


Al Kisah Jimmy ini . dah letih dah dengar drama diorang ni . entah bila nak habis . Jimmy kata cam ni , Suhaila kata cam ni . then buat debat pulak dah . senang senang , buat je press conference bersama . baru settle kan . buat membazir je space dalam paper duk tegak kan benang yang basah . tapi yang best hari ni punya surat khabar lah . Isteri Jimy buat kenyataan bertulis mengatakan Jimmy Shanley tidak siuman . pulak dah . kalau tak siuman , takkan lah awak boleh beranak Suhaila oi . dengar nya before hari kahwin pun , Suhaila kena tampar , eh tapi nak kahwin jugak . dia kata lagi sebab dia lari dari honeymoon , sebab Jimmy sepak terajang dia . sebab tu dia lari . aku rasa pelik sebab macam Suhaila ni tak kenal je Jimmy , dah kata bercinta dulu kan before kahwin . bukannya kenal hari ni , esok kahwin . 

p/s : apa apa pun , pagi tadi aku tweet APEK PUTUS TUNANG , hp aku dibanjiri soalan " Serious ? biar btol ? " daripada perempuan perempuan . omo , minat betul dekat Apek . aku nak buat plastic surgery lah . nak kasi nampak chinese sikit muka aku ni . tapi mata aku dah sepet dah . kira dah chinese kan ? haha .. aku sediakan sekali lirik lagu Putus Terpaksa dari Ziana Zain .. sesuai sangat ..

Seringkali kau menepis tiap persoalan
Ada sesuatu kau sembunyikan
Dari pengetahuanku

Dapat aku merasakan
Ketara perubahan
Setelah jelas terbukti
Sesuatu yang terlarang
Menjadi teman hidupmu
Selain aku...

Demi masa hadapan kita
Aku merayu
Kuncikan keinginanmu
Bernafaslah dalam sejahtera
Ku pasti ruang untuk mu
Masih ada...

Sudah puas ku menghimpun doa
Agar kau berubah
Berpaling membentuk impian hidup kita

Namun tiada oh kudratku untuk
Halang keinginan
Suaraku tak berdaya
Menentang kemahuanmu

Sia-sia belaka aku
Berkorban kasih ku padamu
Sekiranya kau
Masih tak ubah pendirian
Yang hanya menjanjikan
Pemergian ngeri
Yang tak memberi erti





3 comments:

eesyaheera said...

Dugaan bertunang. Aku nak kahwin terus. Membazir bertunang lepas tu putus.

SyedMuzzamir said...

E , nanti ade dugaan kawin lak . ko terus buat anak . hahaa

Abe Goreng said...

mak aku ckp tunang jgn lme2.:D


Update terbaru : Kisah Dobi Layan Diri!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...