NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, September 18, 2011

TONY ROMA'S

Assalamualaikum .. Salam Sejahtera ..

Apa khabar semua nya ? Aku sehat . terlampau . cuma mulut penat . penat mengunyah . hari ni lunch dekat Tony Roma's Sunway . sebab dah lama dah actually plan dengan Afiq Badai . tapi tak tertunai . so today , tunaikan jugak . seawal pukul 11 dah pergi ni . aku expect takde ramai org . sampai di Sunway , jalan jammed sudah . parking full . aku pun taktau kenapa semua orang nak pergi Sunway hari ni . haish .  


gambar di atas Afiq Badai . order Pasta apa entah . aku pun tak reti . ni second time aku makan . first time makan 2 tahun lepas . aku order makanan biasa je . seafood tak makan . aku order BBQ Chicken 1//2 . aku ni berlagak kan . takut makan tak kenyang . perut lapar . order air chocolate milkshake . tambah lagi air mineral . tambah lagi dengan kek . nasib baik kek tu tak termasuk dalam order , mungkin waiter tu telinga problem kot . aku pun tak pasti . yang pasti , plate besar gaban . aku yang lapar gila ni pun makan tak habis . haha . bukti di gambar di bawah . 


Pasta si Afiq hanya mampu dihabiskan separuh . alasan dia ada cheese so muak . well , badan dia kecik je pun . kira dah banyak la tu dia makan . time ni , memang aku ingat dekat kawan aku , si Faiz Fahmy . kalau faiz makan ni , mesti licin pinggan . haha . 


ni aku punya CHicken . tak habis ok . walaupun badan aku "kecik" , dan nafsu makan besar . tapi still tak habis . mungkin sebab aku minum chocolate milkshake kot . baru makan 15 mins , aku dah tersadai macam ular sawa kenyang . memang kenyang sesangat . ni pun paksa wei , kasik habis . tengok , aku makan . orang kampung makan kan , sampai lunyai beb ayam aku . 


last but not least , balik rumah , si Aminu pulak hidangkan lemang lemangan siap siap dengan rendang daging dan rendang ayam . aiyoo . kalau aku tak kurus sem ni , memang aku tau reason dia kenapa . apa apa pun , selamat maju jaya peeps . have a nice day . oh by the way , Hantu Bonceng dah boleh download dekat Syok.org . aku dah download , siap dah tengok lagi sekali pagi tadik . ehehe . 



1 comment:

eesyaheera said...

Pergh makan kat Tony Roma's tuuuuu. Aku tak mampu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...