NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, October 5, 2011

KISAH LELAKI YANG SIBUK MEMANJANG

Assalamualaikum ..

Salah sejahtera .. Rindu dekat korang semua .. sila jangan muntah .. ini reaksi yang ikhlas di sanubari datangnya dari seorang lelaki yang sedang sibuk .. lelaki itu tak lain tak bukan adalah aku .. aku dah start belajar balik kira kira sebulan .. masa sangat mencemburui aku .. terlalu banyak benda yang kena buat dari hari ke hari sampai kan hidup ini rasa seperti tidak bermakna .. sampah tahap begitu kan .. dengan situasi sebegini lah menyebab kan blog aku jadi seperti tidak keruan .. rasa macam nak upah orang untuk tolong update blog ..

bagi membuktikan kesibukan aku .. di sini aku akan bercerita .. harap dapat bersabar .. kelas aku bermula awal pagi .. kadang kadang pukul 10 .. kelas sampai petang .. lecturers semua genius .. bagi input tak berhenti .. otak aku sangat lembab nak digest semua benda sampai kadang kadang aku duduk dalam kelas , hanya badan aku di situ , otak aku turn off kan , jiwa aku merewang rewang di merata tempat .. bila ada masa sikit , aku lebih suka untuk relaks kan diri .. kadang kadang laptop pun tak terbuka .. bukak kejap just untuk bukak facebook dan twitter , baca sekali jeling je ..

maaf sekiranya blog aku kini tidak jadi pilihan untuk di-blogwalking .. aku perlukan ruang khas untuk selaraskan blog aku .. buat masa sekarang , otak aku tak clear lagi .. banyak sangat benda .. recycle bin pun dah penuh ni .. tunggu ada masa yang sesuai , ill be back .. ala ala lagu 2PM .. kau mampu ?? dalam pos ni , aku berhasrat untuk menyelit beberapa keping gambar yang di ambil hari ni menggunakan hp aku yang tak berapa cun ni .. selamat menjamu selera .. 



 nasi kerabu di atas adalah breakfast aku 
nasi kerabu rm3 , ayam goreng rm3
sedap tahap menjilat ibu jari kaki
kedai Sri TTDI , ttdi jaya ..



ni breakfast kakak aku , 
dia makan tak habis .. membazir .. 
tapi dia kata sedap gila .. aku tak sure ..



di ambil petang tadi bersempena 
Perjumpaan Khas Bersama Peguam Negara 


2 comments:

CikTeddyCorner said...

whoa! ske korea gk eh?hihi

syahidahfouat said...

sedapnya nasi kerabu tuuu T_T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...