NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, July 19, 2012

HATI KOTOR

Assalamualaikum .. 

Aku dah start bercuti . Hari ni , hari ke-3 aku kat rumah . Perasaan ? Bangga dapat cuti . takde la , merepek saje . okay la . first day , happy . sebab boleh duduk atas katil goyang kaki semua kan . tapi kebahagian itu hanya sementara . hari ni aku dah mula rasa bosan sikit . lepas tu mula lah rasa rindu dengan segala apa yang ada di Shah Alam . drama kan ? 

Jadi bila dah mati kutu ni , apa lagi . aku terasa untuk mengarang di blog . namun , biasalah , niat murni takkan datang dengan mudah . aku pergi main main dulu di facebook . lepas tu , terjumpa suatu gambar . aku SENTAP . haha . terus hilang idea nak taip apa . oleh itu , aku sharekan dekat sini . supaya anda juga sentap bersama saya . kalau tak sentap , anda bukan MANUSIA . sila pergi minum CLOROX . 





























Salam Ramadhan by the way . =) .



















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...